DIAGNOZA AUTO BUCURESTI SECTOR 5

In service-ul nostru din Bucuresti, aparatul de diagnoza auto cu care venim in sprijinul obtinerii de informatii, respecta protocoalele de comunicatie agreeate de toti producatorii de autovehicule consacrati, indiferent daca vorbim de cei asiatici, europeni sau americani. Utilizarea protocoalelor de comunicatie folosite se face in functie de clasa de poluarea a vehiculului dumneavoastra.

Concret, tipurile de diagnoza facute in service-ul nostru urmaresc depistarea mai multor categorii de parametrii avand un spectru larg de diagnoza dupa cum urmeaza:

  • citirea datelor in timp real privind functionarea motorului sau aparitia unui defect, prin citirea calculatorului de injectie;
  • managementul emisiilor;
  • aprinderea sau rateul aprinderii;
  • viteza vehiculului si controlul in ralanti;
  • sistemele si componentele responsabile cu siguranta si comfortul pasagerilor (airbag-urile);
  • verificarea sistemelor din categoria exterioara habitaclului si anume: sistemul de franare, sistemul de directie si suspensia;
  • diagnoza sistemelor ABS si EBS;
  • testarea si raportarea functionalitatii senzorului de oxigen (sonda LAMBDA);
  • testarea si diagnoza diferitelor componente responsabile cu valoarea emisiilor poluante.

Aparent, exista pe piata service-urilor auto din Romania posibilitatea de a se face diagnoza auto la modul cel mai simplu, dar cei care se lauda cu oferirea acestui serviciu omit cu buna stiinta sa spuna ca de fapt sunt 2 tipuri distincte si anume:

  • OBD1– metoda mai veche de diagnosticare (1988) care presupune verificarea unui numar mai mic de parametri, si care este viabil pentru o gama limitata de autovehicule, dar cu preturi reduse;
  • OBD2– este sistemul integrat de diagnosticare cu care lucreaza service-ul nostru datorita posibilitatii de a face o diagnoza completa si corecta pentru toate tipurile de vehicule.
diagnoza masini